20 oktober 2010

Plugg, plugg, plugg, plugg, plugg, plugg, plugg, plugg, plugg.....

Nu har jag kommit hem från konfan, eller jag gjorde det för typ en timma sen.

Men förut i furulund efter konfan så gick jag å linnea till bussen, men vi hade precis missat den så vi fick vänta i en kvart. Men så dansa vi typ där och sen då så kommbussen, så såg jag pressis hur den KÖRDE ÖVER MITT BUSSKORT SOM LÅG PÅ GATAN, jag fattar inte hur jag lyckas men heter ju nathalie så aja ;) haha men iaf så kunde vi ju inte ta den bussen då, för jag har nyss laddat mitt kort med typ 200kr, inte smart men sen så åkte bussen, och minn buss kort var helt (y) haha.
Sen fick vi vänta i tjuog minuter till, men så när bussen kom så gick vi på den men så stog det bara att det gick till öjersjö eller nåt sånt, så vi bah neej fan också, men aja sen ringde jag min pappa och så skulle han hämta oss på storegård busshålplatsen där sen kom han o så körde han hem linnea å sen hem till oss! :D haha det tog typ över en timma............. seeeeeeeeegt! ;)

Men nu iaf sitter jag i min säng och pluggar idrott. :( haha men ni får ha det!
kram nathalie <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar