13 oktober 2010

Hej igen! Kom hem från konfan och det var la ganska kul :)
Nu sitter jag och kollar på carina berg flyttar in med min mamma!
fast nu var det visst slut, haha.

Inatt har jag sovit skit dåligt och det gorde jag i gåt natt också, har hostat så det verkligen svider i halsen men sen på dan så känner jag nästan ingenting, hoppas att jag inte hostar så mycket i natt iaf!

Men imorse så försov jag mig, en timma bara så jag hann till skolan innan den började som tur var! ;)
Först hade vi so, sen musik där håller vi på med en låt som vi ska spela i en grupp och typ göra om :D
sen hade vi lunch, sen språkvals engelska och då hade vi prov, det gick faktiskt bra.
Efter engelskan hade vi hemkunskap, då gjorde jag och ronja plättar! xD dem blev skit goda!
Sen hade jag ju konfa och nu sitter jag framför tvn och gör inte så mycket!

Men ni får ha det :)
puss / nathalie <3

1 kommentar:

  1. Hej Nathalie! Självklart är vi intresserade :)
    skicka gärna ett mail med några bilder på dig själv till megapixlar@live.com så vi får ett hum om hur du ser ut :)

    SvaraRadera