30 september 2010

HEEEEJ :D



Nu är bloggen igång efter ett seeeegt och underbart sommarlov och nåra månader tråkig skola. Nu sitter jag och pluggar engelska glossor tills i morgon, hoppas de går bra! =)
jag orkar typ aldrig lägga upp bilder här för det tar skit långtid, men iaf så finns jag på facebook och där finns också massa bilder :D

Men i skolan i dag var vi i skogen -.- lite efterblivet för vi går ju fan i åttan, men aa endå, vi typ grillade hamburgare så man bara stinker rök, så gorde vi nån jävla gecatching eller vad det heter och leta efter massa burkar i skogen. -.-sen tog vi bussen hem och jag var skit trött så jag gick å la mig och sov lite, sen så kom agnes och linnea så gorde vi oss te hippies och cyckla runt (vi är cp-barn.
sen skulle jag till basen så var jag där å sen träffa jag kajsa och det var skit kul :D
sen tog jag bussen hem och nu sitter jag å pluggar, ska kolla på idol nu och sen duscha :) men ni får ha det puss puss <3

Här är en bild på älsklingen linnea som gör mitt liv värt att leva <3

och en GULLIG bild på mig bara för att ja är snäll :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar