31 maj 2010

hej bloggen :D

nu sitter jag i min säng och jag tänkte bara skriva lite om i helgen och lite sånt!

I fredas till lörda sov linnea över hos mig, och sen kl 9 ringde hennes föreldrar för hon skulle hem, det var ju synd men skit i det kommer nya tillfällen. :D
Sen vid 12 åkte ja med pappa till stan för vi skulle träffa amanda, nutte (jan), sebbe, och så hade sebbe en kompis med sig, som jag aldrig fattade vad han hetter men endå.och så var vi på monster jam, skit coolt var det :)
sen åt vi på donken också!
Sen i går (söndag) så gick jag upp tidig igen för då skulle vi till landet(dals rostock).
Efter det var kl typ 3 havl 4 , då åkte vi till mormors grav och satte dit blommor eftersom det var mors dag! <3 style="text-align: center;">Den enda svenska bilen (den var typ coolast)!

Jag bjuder!

Dem hoppade skit långt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar