13 april 2010

HELT UNDERBAR DAG!

Hej, idag har det varit en helt underbar dag, först vaknade jag och somnade om (som vanligt) sen vaknade jag och snabbade mig (jag åt frukost också) :D hihi sen gick jag till skolan. Det var jätte lungt i skolan i dag och vi slutade tidigt :D (14.00).
Sen gick jag hem till linnea och så åt vi glass, sen gick vi upp på deras föråds-tak, och linnea hahahahhahahahhaha fan vad kul det var (vi var lite busiga också).
AAAAAAAAAAAAaa när din mamma kom och du bara BACKA, BACKA, BACKA, DU MÅSTE BACKA HAHAHA.
Sen cycklade vi (elr linnea skutsade mig och det var läskigt för jag åkte baklänges). ;)
Sen åkte vi till marckus :S sen gustav och så skulle dem ha gitarrlektion haha, (linnea skulle fråga efter tyskaläxan). sen åkte vi hem till henne, och sköt lite luft givär (i typ en minut) ;D haha, jag äger fan på det ;).
Sen cycklade vi till en skog haha, och så trampa linnea i leran så hon hade en rosa sko OCH EN BRUN, hahaha, det var kul, men sen när vi gorde "TÄVLINGEN" HAHAHAHHAHAHAHAHHAHA JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖR, (kan tyver inte nämna det här på bloggen), hahahahhhahhahaha fy fan asså, det känns som om jag ska spy bara jag tänker på det fy fan alltså linnea hur kunde du? xdxd <33 hahhahaha 4 e ok men 7 hahahahhahahahahahhahaha aja nu ska jag sova haha xd
jusde, fick new moon på posten förut också så då kollade jag på den xd :D

men vi hörs nog i morgon hoppas jag jusde igen, jag slipper betala för min skol-dator som var sönder så jävla gött :D:D haha xd
men puss & kram <3

1 kommentar:

  1. vill du vara med i min tävling på min blogg?

    gå då in på www.shemakeit.blogg.se
    och skriv ditt namn och adress till din blogg<3

    lycka till!

    SvaraRadera